Ένα ακόμα σημαντικό ρήμα που πρέπει να θυμηθούμε είναι το βοηθητικό ρήμα έχω. Διαβάζω το πινακάκι και το λέω απ΄έξω. Το θυμήθηκα; Αν ναι, κάνω τις ασκήσεις!
Έχω ακόμα λίγο δρόμο για να είμαι σίγουρη ότι το ξέρω. Κάνω κι αυτές τις ασκήσεις και μετά προχωράω στο παιχνίδι. Ουφ! τελειώσαμε για σήμερα.....!Πολύ καλή δουλειά!
Γεια σας παιδιά, Αφού ολοκληρώσαμε την επανάληψη στην πρόσθεση, στην αφαίρεση και στον πολλαπλασιασμό ήρθε η ώρα να κάνουμε επανάληψη στην κάθετη διαίρεση και να ολοκληρώσουμε τις τέσσερις πράξεις των Μαθηματικών. Η κάθετη διαίρεση λέγεται και αλλιώς ευκλείδεια διαίρεση γιατί αυτός ο τρόπος διαίρεσης χρησιμοποιήθηκε από τον αρχαίο Έλληνα μαθηματικό, Ευκλείδη. Τι είναι η διαίρεση; Η διαίρεση είναι η πράξη που με βοηθάει να σπάσω έναν αριθμό και να τον μοιράσω σε ίσα κομμάτια, π.χ. αν έχω 9 μήλα και θέλω να τα μοιράσω σε 3 φίλους μου και ο καθένας να πάρει τον ίδιο αριθμό μήλων, θα πρέπει να κάνω διαίρεση. Γιατί; Διότι θέλω να χωρίσω τα 9 μήλα σε 3 ίσα μέρη για να μην μείνει κανένας φίλος μου παραπονεμένος. Έτσι: 9:3=3. Άρα κάθε φίλος μου θα πάρει 3 μήλα. Η διαίρεση, όμως, είναι και η αντίστροφη πράξη του πολλαπλασιασμού . Αν ξέρω πολύ καλά την προπαίδεια, μπορώ να κάνω διαίρεση! Στο παραπάνω παράδειγμα αν δεν ήξερα ότι 3x3=9 θα δυσκολευόμουν να κάνω τη διαίρεση. Αυ
Γεια σας παιδιά, Χρόνια πολλά και Χριστός ανέστη! Ελπίζω να ξεκουραστήκατε στις διακοπές σας και να είστε έτοιμοι με φρέσκο μυαλό να συνεχίσουμε την επανάληψή μας στα Μαθηματικά . Πριν τις διακοπές είχαμε καταπιαστεί με τις προπαίδειες. Σήμερα θα κάνουμε μια επανάληψη στην πρόσθεση και στην αφαίρεση πριν προχωρήσουμε στις πιο δύσκολες πράξεις. Κάνε τις παρακάτω ασκήσεις στο τετράδιο και στείλε μου τις σε φωτογραφία για να τις ελέγξω. 1. Κάνε τις προσθέσεις κάθετα. 352 + 423 = 663 + 534 = 869 + 254 = 1.534 + 464 = 2.673 + 1.032= 4.362 + 3.179 = Αν δεν θυμάσαι καλά πώς κάνουμε προσθέσεις κάθετα δες το παρακάτω βίντεο. Αν και μιλάει για προσθέσεις με διψήφιους αριθμούς, η λογική είναι ίδια και θα σε βοηθήσει να θυμηθείς πώς βάζουμε τους αριθμούς κάθετα και τι κάνουμε με τα κρατούμενα. 2. Κάνε τις αφαιρέσεις κάθετα. 789 - 354 = 965 - 573 = 1.292 - 161 = 1.538 - 627= 3.424 - 1.619 = 7.873 - 3.884= Αν δεν θυμάσαι πώς κάνουμε τις αφαιρέσεις κάθετα,
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!!!!! Παιδιά έχουμε να τα πούμε αρκετό καιρό μετά τις τελευταίες εξελίξεις. Η κατάσταση είναι αρκετά σοβαρή, αλλά θα το ξεπεράσουμε με τον καιρό. Αυτό που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε, είναι ότι όλα περνάνε! Ωστόσο είναι στο χέρι μας να μην αφήσουμε όλο αυτό το χρόνο να πάει χαμένος, αλλά να τον εκμεταλλευτούμε και να δούμε ξανά κάποιες σημαντικές ασκήσεις. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τις καταλήξεις των ρημάτων σε -ε ή -αι. Πότε μπαίνει το ένα και πότε το άλλο; Θυμάμαι ξανά!!!!!! Πάτησε στους παρακάτω συνδέσμους για να σου εμφανιστεί . https://prwtokoudouni.weebly.com/uploads/2/1/5/3/21535154/%CE%BC%CE%B1%CE%B9_%CE%AE_%CE%BC%CE%B52.pdf https://prwtokoudouni.weebly.com/uploads/2/1/5/3/21535154/%CF%84%CE%B1%CE%B9_%CE%AE_%CF%84%CE%B52.pdf Χρωμάτισε και θα σου αποκαλυφθεί το -ε. https://podilato98.blogspot.com/2012/01/katalixeismete.html 1. Συμπλήρωσε τις καταλήξεις -τε ή -ται. Το ιατρείο βρίσκε..... στην κεντρική λεωφόρο. Μη ρυπαίνε..... τις θάλασσ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου