ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!!!!! Παιδιά έχουμε να τα πούμε αρκετό καιρό μετά τις τελευταίες εξελίξεις. Η κατάσταση είναι αρκετά σοβαρή, αλλά θα το ξεπεράσουμε με τον καιρό. Αυτό που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε, είναι ότι όλα περνάνε! Ωστόσο είναι στο χέρι μας να μην αφήσουμε όλο αυτό το χρόνο να πάει χαμένος, αλλά να τον εκμεταλλευτούμε και να δούμε ξανά κάποιες σημαντικές ασκήσεις. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τις καταλήξεις των ρημάτων σε -ε ή -αι. Πότε μπαίνει το ένα και πότε το άλλο; Θυμάμαι ξανά!!!!!! Πάτησε στους παρακάτω συνδέσμους για να σου εμφανιστεί . https://prwtokoudouni.weebly.com/uploads/2/1/5/3/21535154/%CE%BC%CE%B1%CE%B9_%CE%AE_%CE%BC%CE%B52.pdf https://prwtokoudouni.weebly.com/uploads/2/1/5/3/21535154/%CF%84%CE%B1%CE%B9_%CE%AE_%CF%84%CE%B52.pdf Χρωμάτισε και θα σου αποκαλυφθεί το -ε. https://podilato98.blogspot.com/2012/01/katalixeismete.html 1. Συμπλήρωσε τις καταλήξεις -τε ή -ται. Το ιατρείο βρίσκε..... στην κεντρική λεωφόρο. Μη ρυπαίνε..... τις θάλασσ
Γεια σας παιδιά, Αφού ολοκληρώσαμε την επανάληψη στην πρόσθεση, στην αφαίρεση και στον πολλαπλασιασμό ήρθε η ώρα να κάνουμε επανάληψη στην κάθετη διαίρεση και να ολοκληρώσουμε τις τέσσερις πράξεις των Μαθηματικών. Η κάθετη διαίρεση λέγεται και αλλιώς ευκλείδεια διαίρεση γιατί αυτός ο τρόπος διαίρεσης χρησιμοποιήθηκε από τον αρχαίο Έλληνα μαθηματικό, Ευκλείδη. Τι είναι η διαίρεση; Η διαίρεση είναι η πράξη που με βοηθάει να σπάσω έναν αριθμό και να τον μοιράσω σε ίσα κομμάτια, π.χ. αν έχω 9 μήλα και θέλω να τα μοιράσω σε 3 φίλους μου και ο καθένας να πάρει τον ίδιο αριθμό μήλων, θα πρέπει να κάνω διαίρεση. Γιατί; Διότι θέλω να χωρίσω τα 9 μήλα σε 3 ίσα μέρη για να μην μείνει κανένας φίλος μου παραπονεμένος. Έτσι: 9:3=3. Άρα κάθε φίλος μου θα πάρει 3 μήλα. Η διαίρεση, όμως, είναι και η αντίστροφη πράξη του πολλαπλασιασμού . Αν ξέρω πολύ καλά την προπαίδεια, μπορώ να κάνω διαίρεση! Στο παραπάνω παράδειγμα αν δεν ήξερα ότι 3x3=9 θα δυσκολευόμουν να κάνω τη διαίρεση. Αυ
Γεια σας παιδιά, Έχουμε πια ολοκληρώσει την επανάληψη στην πρόσθεση και την αφαίρεση , οπότε είναι η ώρα να δουλέψουμε με προβλήματα που χρειάζονται πρόσθεση ή αφαίρεση για να λυθούν. 1. Θυμάμαι πώς λύνω προβλήματα Τι βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να λύσω ένα πρόβλημα; Δες το βίντεο παρακάτω για να θυμηθείς. 2. Πώς όμως ξεχωρίζω αν πρέπει να κάνω πρόσθεση ή αφαίρεση για να λύσω ένα πρόβλημα; Υπάρχουν κάποιες λέξεις-κλειδιά που μας βοηθούν και μας « φωνάζουν » ποια πράξη θα κάνουμε. Πάμε να τις δούμε; Α. Πότε κάνω πρόσθεση; Όταν στο πρόβλημα βλέπω τις παρακάτω λέξεις-κλειδιά: όλα μαζί αυξήθηκε κατά... συνολικά παραπάνω βάζω προσθέτω Β. Πότε κάνω αφαίρεση; Όταν στο πρόβλημα βλέπω τις παρακάτω λέξεις κλειδιά: διαφορά έμεινε περίσσεψε βγάζω λιγότερο υπόλοιπο πόσα περισσότερα πόσα λιγότερα ρέστα Τώρα είμαστε έτοιμοι να λύσουμε προβλήματα! 3. Λύσε τα παρακάτω προβλήματα. Ο κυρ Στέφανος πήγε το Σάββατο στη λαϊκή αγο
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου